Incomaker má investici od EU – To se podaří jen minimu žadatelů

Jeden rok vývoje, zatím v testovací fázi a bez uvedení na trh. Program usnadňující řízení marketingových aktivit Incomaker již ale stihl získat finanční podporu z fondu Evropské unie, což se v průměru daří jen 2,5 procentu českých žadatelů.

incomaker-680x250

„Díky zkušenostem z předchozích projektů víme, jak málo firem řídí dobře své marketingové aktivity. Na trhu je mnoho programů, které řeší různé marketingové činnosti, třeba odešlou hromadné emaily. Potřebují ale, aby někdo věděl, co a komu poslat,“ říká Tomáš Šalamon, jeden ze zakladatelů společnosti Netcampaigner.com, která za projektem stojí. Firma se v celoevropské konkurenci stala teprve sedmým držitelem prestižního grantu z České republiky.

Prezentaci Tomáše Šalomona o úspěchu v SME Instrument najdete ZDE

Nový systém by podle tvůrců měl marketingové aktivity na základě analýzy velkého množství dat sám navrhovat, což posouvá automatizaci marketingu na úplně novou úroveň. Automaticky se má taky učit na své předchozí činnosti.

Cílem Incomakeru je nabídnout nástroj, který firmám ušetří čas a taky náklady. Software má umět optimalizovat klasický e-mailing, PPC kampaně, marketing na sociálních sítích, bannerové reklamy, remarketing a další oblasti.

Incomaker logo

„Od začátku jsme měli ambice uspět na mezinárodním trhu. Podpora EU je pro nás samozřejmě skvělou zprávou. Naše inovace zvítězila nad stovkami jiných z celé Evropy v programu Horizon, kde hodnotiteli jsou lidé z businessu, nikoliv úředníci,“ říká Vilém Říha, další ze zakladatelů.

Úspěšnost žádostí o podporu z tohoto fondu je na úrovni 7,5 procenta, výsledky českých žadatelů jsou ještě nižší – jen na úrovni 2,5 procenta. Tvůrci Incomakeru tak věří, že jim tenhle úspěch pomůže stát se atraktivnějšími také pro investory.

V první fázi získává 50 tisíc eur. Grant jde z evropského programu Horizont 2020, jehož součástí je specifický nástroj navržený pro malé a střední podniky (MSP), jež nabízí podporu ambiciózním inovačním firmám pro uplatnění výrobků nebo služeb na mezinárodním trhu.

Vývoj Incomakeru trval přes rok, v současné době je ve finální fázi. V testovacím režimu bude také uváděn na trh. Software obsahuje podporu více jazyků, globální povaze projektu pomohlo i vícenárodní složení vývojového týmu.

Zdroj: tyinternety.cz

Advertisements

Leave a comment

Filed under Uncategorized

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s