Facebook je věda

Uspět na facebooku vyžaduje víc než jen sdílení obsahu s přáteli. Je to věda – čísla, data a tvrdá fakta. Přečtěte si, jak získat více z vašeho úsilí v kapitole připravované knihy Science of marketing od Dana Zarrella.

science of facebook

Dozvíte se například:

optimální dny a časy k vkládání příspěvků,

– jaká má být správná délka příspěvků,

– jak často psát příspěvky,

– důležitost práce s obrázky,

– nejvíce a nejméně sdílená slova.

 

Stahujte zde: Science of Facebook

A pokud se vám tento článek líbí, sdílejte ho. Díky 😉

 

Martin Podařil, AVO PR & marketing

Advertisements

Leave a comment

Filed under Uncategorized

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s