Začínáme s MailChimpem

Dnes jsme členům AVO odeslali poprvé informační mail pomocí rozesílacího nástroje MailChimp, který výrazně zvyšuje komfort příjemců pošty a současně velmi zjednodušuje proces odesílání mailových zpráv.

prvni mailchimp

Navíc MailChimp disponuje uživatelsky přívětivým analytickým rozhraním, pomocí kterého můžeme každou mailingovou kampaň pečlivě vyhodnotit.

prvni mailchimp report

Služba MailChimp je v případě počtu kontaktů do 5 tisíc a střídmého odesílání mailů zdarma a proto doufám, že bude členům AVO vyhovovat a budeme moci neustále kvalitu rozesílaných informací zvyšovat.

Vyhodnocení

Po necelém týdnu jsme si mailing vyhodnotili s následujícími daty. Mail si otevřelo 45,6% recipientů a na nějaký odkaz v mailu kliklo 22,3% z nich – nejvíce na výzvu MŠMT (14), pak na zpravodaj SPČR (13) a na aktualitu VaV v dopravě (11).  Největší čtenost mailu byla v 8h ráno nálsedující den po odeslání.

vyhodnoceni mailchimp

Martin Podařil

AVO marketing & PR

Advertisements

Leave a comment

Filed under Uncategorized

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s